Diskusní server | Fotbalová online manažer hra | Fantasy online hra | Hry online | Hraj poker
 
Kategorie | Nové diskuse | Statistiky | Hledat | Live | Online | Help
Kategorie: Zatím nezařazené diskuse
1-6 |<< << >> >>|

#6317 Kolonie popis

MICKA132 30.07.2011 04:28:48  
Politická moc na Zemi a ostatních planet pod nadvládou Země:
Politickou moc zastává parlament ze všech ras galaxie, který sídlí na planetě Zemi.
Je volen na 10 let. V parlamentu je jen jedna politická strana. Opozice není možná.
Parlament navrhuje zákony a příjmá je.
Výkonou moc zastává Místokrál na každé planetě je jeden. Muže některé zákony vetovat pro svou planetu.
Avšak je ho možné přehlasovat Místokráli ze Země.
Avšak na Zemi je 5 Místokrálů za každý kontinent jeden, každý z nich má právo veta k zákonům parlamentu a toto veto nejde přehlasovat.
Místokrál na Zemi je volen na jeden rok.
Zástupci do parlamentu se volí různě od planety k planetě (pokud jsou vůbec voleni) avšak Místokrále volí prostí občané(nevolní, otroci, atd.).
MICKA132 30.07.2011 04:06:32  
.Hodnosti policie:
http://www.policie.cz/policejni-hodnosti.aspx
Hodnosti armády:
http://www.armadaceskerepubliky.cz/nove-vojenske-hodnosti-od-1-1-2011/
Chtěla bych uvést že armáda jako taková neexistuje od dob zničení zločinnosti a opozice.
Co zní zbylo nepřesahuje Štábní praporčíka a že armáda je speciálne cvičena od 6 let a je plně profesionální. Armádě velí Armádní generál.
A dělí se se na dvě složky a to: Průzkumníky a letce.
hodnosti pilotů:
praporčík
Nadpraporčík
Poručík
Nadporučík
Kapitán
Admirál
Hvězdný Admirál - velí všem hvězdným lodím avšak je podřízen Armádnímu generálovy.
(Letci nejsou cvičeni od 6 let, ale chodí od 18 let na leteckou akademii)
MICKA132 30.07.2011 03:13:00  
Pravidla:
Bitevní akce:
Když bojujete, existuje mnoho věcí, které můžete udělat - hra je velice otevřená a pokud svěříte taktiku PJ, dá vám vědět, jestli je to něco, co vaše postava může provádět. Existuje několik základních věcí, které můžete udělat v každém případě. Vezměte prosím na vědomí, každá akce a reakce stojí 1 EP:
Útok - Střelba, boj beze zbraně, házení ... je toho hodně, co můžete dělat v útoku.
Taktika - nedalo se přeložit, ale autor mluví o tom hráči se kryli se při střelbě i mimo ní -
Pohyb - můžete pohybovat jak daleko jak se vám líbí a PJ budu určovat, kolik EP to bude stát (obvykle ne více než tři). Máte-li něco udělat, co je podstatně těžší, než normální chůze (lezení po stěnách, běh do kopce a skákaní/seskoky po/z kamenech, atd.), tak bude stát dvě EP místo jednoho.
Sex - Ano. Sex je formou boje ve hře. Nepřítel se snaží zbavit vás FP, abyste upadli do bezvědomý. Ale to samé může udělat též orgasmus, což je něco, co vaše postava nebude asi chtít a bude se bránit (tedy ve většině případů).

Druhy Boje - Existují různé typy zbraní ve hře a každá z nich má odlišné účinky na EP. Jsou rozděleny do těchto typů:
Na blízko - 1 EP pro 1 útok.
Pouze Střelba - Stejné jako zbraně na blízko, 1 EP pro 1 útok, ale u těchto zbraní musíte ručně dát komory další náboj, stojí další EP. I když to trvá déle (stojí více EP), PS jsou obvykle mnohem škodlivější než ostatní zbraně.
Polo-automatika - Každý výstřel stojí 1 EP a 1 náboj, takže jsou nejjednodušší používané zbraně ve hře.
Automatika - Každý výstřel stojí 1 EP a 3 náboje, za kolo vystřelíte vícekrát, ale tyto zbraně dávají nejmenší zranění ve hře.
Výbušniny: Nastražené výbušniny(s odpalem na dálku) jsou považovány za zbraně na blízko. Stacionární nebo soubory výbušnin jsou považovány za vlastní třídu. Oni vyžadují 1 EP položení, ale může to stát až 10 EP pro aktivaci, závisí to na velkosti a složitosti bomby.

Typy munice:
Běžné střelivo - Dodává se standardně do všech zbraní. Může poškodit brnění a stěny, ale nic neprorazí.
Dumdum střelivo - speciální konstrukce dokáže skvěle projít masem a kostí, je vynikající proti tělu ne však proti obrněným jednotkám. Střela prorazí masem a tam teprve vybuchne, narozdíl od běžné střely který vybuchuje při nárazu.
Chytré kulky - Zvláštní druh munice, jedná se o jedná se robutká o velikosti kulky, který má při proražení udělat další škody. Příklad: stačí, aby se tato kulka dostala do těla ork a on padne do 5 minut (záleží jak je moc daná forma života odlišná od člověka) mrtvý k zemi, když jste zasáhly třeba prst u jeho nohy. Tato munice se dá použít pouze na živé cíle, u cílů jenž má počítač by se musel robutek přeprogramovat. Nevhodné proti budovám.
Ledové střelivo - Má šanci na zmrazení nepřítele několik kol. Není důležitě jestli se dotkne kůže nebo nebo ne. Avšak existují typy brnění které dávají imunitu nebo snižují šance proti těmto střelám.
Gumová munice - Funguje stejně jako normální munice, s tou výjimkou, že to s pacifikuje nepřítele namísto jejich zabíjení. Avšak dává pouze polovina poškození, když má nepřítel brnění.
Warp střelivo - Má šanci prorazit každé brnění či stěnu. Existuje 0,0001 promile šance na vytvoření černé díry a následné zničení světa, možná galaxie (netestováno). Na každé kulce je proto vyraženo 1568 stránkované varovaní, který bys si měl každý uživatel těchto kulek předčíst pod elektronickým mikroskopem.
Kyselinové střelivo (Orkské zbraně) - Orkové používají luky a šípy. Je záhadou jak je dokázaly napustit žíravinou, aby je neprožrala dřív než vystřelí. V zásadě ta to kyselina prožere všechno kromě kamení. Pokud vás zasáhne na kůži doufejte, že v cestě nemáte srdce či jiný důležitý orgán. Pokud zasáhne šíp váš skafandr rychle si ho sundejte než se kyselina dostane ke kůži.
Afrodiziakum (Orkské zbraně) - Orkové používají dlouhé foukačky a malé šipky, které jsou napuštěny afrodiziakem. Aby tak se snadno dostaly ke kořisti. Šipka neprorazí nic, jedině kůži.

Některé typy zdrojů které můžete najít ve hře:
Střelný prach - Používá se při tvorbě výbušnin a munice.
Kov - Používá se v tvorbě obrněných jednotek, vozidel a zbraní, může být použit při vyrobě domů a barikád.
Plast - plast se používá při výrobě mnoha různých položek, ale je nejvíce často používán v obrněných vozidlech, moc jinde není využit (ale PJ je otevřený návrhům).
Guma - Guma je používána pro různé druhy munice, stejně jako pro obrněné jednotky a vozidla.
Chemické látky - Chemické látky, je obecný termín pro mnoho materiálů ve hře, například: ropa, zubní pasta, lak na vlasy, kyseliny, atd. Se používá při výrobě mnoha typů munice, vozidel, a některých brnění.
Neutronium - Nejhustší materiál ve známém vesmíru. Toto se používá pouze při stavbě vojenských budov a hvězdných lodí. Je zapotřebí při shromažďovaní tohoto materiálu mít speciální vozidlo.
Genetický materiál - Sbírají pouze Inženýři. GM umožňuje inženýrům vyrobit smrtící zbraně proti svým nepřátelům. Každá skupina nepřátel mají jejich vlastní genetický materiál, který umožňuje provádět speciální útoky proti určité skupině.
Orcké čipsy - Kruhové disky, asi 15 mm v průměru a tloušťce 2 mm, mají podivnou stříbrnou barvu. Je neznámo co čipsy znamenají pro Orky, i když bylo pozorováno jak orkové si tyto čipsy vyměňují za zvířata, jedná se tedy nejspíše o orské platidlo. Nedají se vyrobit, protože jsou neznámé slitiny kovů. Avšak pokud nasbíráte dostatek těchto "čipsů", můžete následně rozběhnout výzkum o jejich původu, avšak nejspíše se to potáhne na generace.

Levelování umožňuje buď zvýšit svůj AP, FP nebo MP o jedna, nebo vaše EP o dva.
Každé dvě úrovně vám bude umožně buď zvýšit vaši sílu nebo obratnost, nebo inteligenci či sílu vůle o jednu.
Každé tři úrovně, dostane šanci si koupit specialní vlastnost na základě zkušností a činů, které jste na neznámé planetě udělali a prožili.

Vaše postava může zemřít, ale útočníci vás budou chtít spíše zajmout a použít k oplodnění, a rozšíření své vlastní rasy, pokud nebude zrovna muž(to vás nejspíše zabijí). Ikdyž prý orkové nerozlišují prý mezi ženami a muži pokud jde o jejich Orský chtíč. Máte šanci uniknout věznitelům, kolikrát budete chtít. Ale většinou budete muset být ze zajetí zachráněni.
Pokud nebudete zachráněni ze zajetí přibližně do týdne (herního času). Bude muset hrát znova od začátku.
Football Arena - Fotbalový online manažer
MICKA132 20.07.2011 11:18:46  
Je k dispozici 8 různých povolání:
Meziplanetární Policie:
Policista je expertem na boj a pacifikace jakékoliv hrozby hlavně co se týče Čechtechku.
Na výšivce má znak obušku a jaderného hřibu a potím slova: "Bránit a pacifikovat".
Cílem policie je udržet klid a chránit kolonisty před něčím
(a to nečo musí být cokoliv i kdyby si to měla policie vymyslet).
Každý policista je slabý v inteligenci a vůli a silný v AP, FP, síle a obratnosti
Vybavení:
Těžký skafandr (vydrží zásahů 20), CZ 905 útočná puška (d2 zranění, 7 střel v jednom zásobníků, 5 zásobníků),
CZ 8075 Rami (1 zranění, 5 střel v jednom zásobníků, 3 zásobníky).
Schopnosti:
Znehybni: Po aktivaci, charakter ztrácí 1 MP za kolo, ale každý útok na policistovu AP je snížen o 1.
Tvrdý výcvik: Policista se pohybuje dvakrát rychleji, za cenu jednoho EP a MP.
Policista, který se pohybuje dva mezi dvěma prostory má pouze jeden bojový roll.

Inženýři jsou všude kolem vědců, zručný v inženýrství, genetika, biologie, chemie,
a mají velmi vysokou MP, sílu vulé a inteligenci, střední FP, ale nízké AP, EP a velmi
nízkou AP. Jejich mise je najít způsob, jak vyrobit nápoj lásky či zachránit kolonisty,
pomocí nějaké vědecké odpovědi.
Extrakce DNA: Umožňuje inženýrům, získat DNA z jejich oponentů.
Mrtvý nepřátelé dají polovinu DNA k dispozici, živý v plné výši
a jejich "semena" dávají dvojnásobné výnos.
Druhý Dech: Poté, co ztratil všechny FP v bitvě jeden-na-jednoho, inženýr zvýší rychlost
útoků, což má za následek, že nepřítel zalekne a uteče pryč.
Vybavení: lehký skafandr (10 vydrží zásahů ), CZ 8075 Rami (1 zranění, 5 střel v jednom zásobníku, 10 zásobníků), genetická odběrná sestava.

Civilisté jsou hozeny do mixu s nejvyšší EP ve hře, slušné AP a FP, ale celkově mají nižší atributy, protože nemají stejné vzdělání, které mají policisté a inženýři. Civilisté jsou příbuzní či milenci / manželi/kami těch co vyvíjí nový typ výbušniny pro polici(či pro průzkumníky) či znají všechny přístupové kódy se dostat do jakékoliv budovy, svých sousedů.
Vybavení: civilní oblečení (7 vydrží zásahů), DX2 Pistole (1 zranění, 4 střely v jednom zásobníku, 12 zásobníků), přístupové karty.
Chvilkové štěstí: 5% šanci něco narazit, náhodná událost.
Panika: Stojí 2 MP, civilista dostane + d4 k další mu útoku, když je v přesile. Může být použito pouze jednou v průběhu bitvy.
Uklízení: Civilista dokáže najít všechny cenné věci, získává +1 ke všem hledacím roll, může shromažďovat materiály, které nalezli. Náklady: 3 MP.

Průzkumník je ochráncem kolonie. Většinu času žije mimo kolonii v "divočině". Schopnost skrývaní je u něj legendární a má několik druhů výbušnin. Za tímto účelem má vysokou Obratnost, Inteligenci a MP. Bohužel má nízkou: EP, sílu a FP
Úkolem průzkumníků je ničit osoby a stroje budovy za nepřátelskou linií. (průzkumníci jsou jediní skutečný vojáci v kolonii)
Vybavení: lehký skafandr (10 vydrží zásahů + 2x vetší kapacita na kyslík),
CZ 900 SNIPER M1 (d4 zranění, 1 nábojů v komoře, 12 nábojů),
CZ 8075 Rami (1 zranění, 5 střel v jednom zásobníku, 5 zásobníků),
Semtex - výbušná nálož (1, D12 zranění, max proti zdi / vozidel).
Maskovaný: Pokud průzkumník používá skrývaní nebo skrývat něco (věci), stojí ho to 1 MP.
Pokud se pohybuje nebo utočí tato schopnost nestojí další MP, ale pouze platí cenu za 1 MP
akci. Pokud průzkumníka objevili, on nemůže znova použít maskovaní, dokud nepřítel ví kde je.
Přesný cíl: Stojí 1MP, získá průzkumník +1 do své obratnosti, též 1 zranění k dalšímu útoku
roll. Zároveň pokud zůstane nezjištěn či maskován udělí další dvě jiná zranění.

Mechanik - Macgaveyr, může snadno opravit každé vozidlo, struktury(budovy) nebo
zbraň k funkčnímu stavu. Jsou nezbytný k přežití kolonie nebo vesmírné lodi.
Díky schopnosti uklízení a díky svému řemeslu, může vyrábět munici, věžičky,
dokonce budovy. Je ho osobní poslání je obnovit lodní systém obrany lodě a pak ho
přetvořit na obraný systém kolonie.
Vybavení: střední skafandr (15 vydrží zásahů), CZ 8075 Rami (1 zranění, 5 střel v jednom zásobníku, 3 zásobníky),
Všestranný klíč (1 zranění, Speciální: svařovaní, munice, výtahy, výroba)
Vlastní vynalézavost: Plavidla: Umožňuje mechanikovi na základě materiálů(kolem něho)
vyrobit zbraň a užít jí. Nebo pomocí tohoto, může dokonce dosavadní zbraně vylepšovat.

Technická Mina: mechanik v(do) dole může hodit všestranný klíč, a ten může
explodovat, když nepřítel kolem něj projde, stojí 4 MP.
Uklízení: Mechanik dokáže najít všechny cenné věci, získává +1 ke všem hledacím roll, může
shromažďovat materiály, které nalezl. Náklady: 3 MP.

Lékař - Jeden z mála kterému vděčíme za život a ještě budeme. Posledních chvílích
vesmírné lodi, když hibernace selhávala dokázal u některých jí obnovit a u některé dokonce
probudit například pilota. Teď vykonává složité operace na bitevním poli či lečí puchýře
na nohách v době klidu. Jeho cílem je udržet všechny na živu, aby mohli opravit
vysílačku a dostat se tak domů.
Vybavení:
zdravotní skafandr (10 vydrží zásahů + lečí každé kolo jednu AP - každou hodinu bez skafandru klesá EP a MP, pokud nespí),
CZ 8075 Rami (1 zranění, 5 střel v jednom zásobníku, 3 zásobníky),
Zdravotnická brašna (Speciální: Léčí d4 AP/d3 FP).
Instinkt: empatie: Poblíž unaveného spojence, lékař vyléčí 1 AP nebo FP za kolo.
Skupinové léčení: Zvýšení schopnosti zdravotnické brašny, lékař léčí skupina spojenců kolem lékaře buď 3 AP nebo 2 FP, stojí 4 MP.
JED: Lékař hodí na nepřítele lehký jed a nepřítel ztratí d2 AP za kolo. Toto stojí 2 MP.

Pilot Vesmírné lodi - Možná jediný pilot na planetě který přežil. Může řídit spojenecké
i cizí: auta, tanky, ponorky, a dokonce i velké bombardéry do boje. Pilot je urážlivě
nejslabší charakter, může používat pouze pistole - ale jakmile se dostane do kokpitu
vozu, se stává velice silným. Má nízký AP a FP, ale velmi vysokou obratnost, většinou
pro pilotování nějaké "věci". Pilotní misí je najít ji záchranný modul, který byl na palubě lodi.
Vybavení: Letecká kombinéza (7 vydrží zásahů),
CZ 99 TS CZECHMATE (d2 zranění,, 4 střel v jednom zásobníku, 6 zásobníků).
Vlastní Vynalézavost: 1337 dovednost: Pilot má schopnost řídit jakékoliv plavidlo či vozidlo,
aniž by potřeboval další vzdělávání.
Dvojitý Šance: Pilot střílí ve dvou kolech rychlou palbou, která zaručuje v prvním kole
první zásahy a druhém budou dvojnásobné, stojí 2 MP.
Letající robutek: pilot muže řídit a vypouštět robotickou létající kameru, která
odhaluje všechny lokality, skryté nepřátelé na 'radar', stojí 3 MP.

Běžec (zločinec, anarchista, terorista) - Poslední členové zločinecké organizace a opozice
vytvořili proti jednotné vládě planety země, běžce. Agenta schopného unikat, agenta
který půjde na smrt když je potřeba, agenta který dokáže předat jakoukoliv zprávu.
Poté co zločinnost byla na zemi skoro vymýcená a představitelé opozice dnes sedí
vězení se běžci skrývají mezi těmi co vysílaní na jiné světy. Aby se tak vyhnuli
dopadení. Běžci dokáží rychle běžet, unikát střelám jak v otevřené oblasti či ve městě.
Když je potřeba použijí i zbraň. Udělají cokoliv aby doručili svoji zásilku v čas a předstihu,
něco jako stará česká pošta. Jejich cílem je zničit všechny možnosti jak zkontaktovat
velení země.
Vybavení: Bežecký oblek (5 vydrží zásahů + kyslíková maska s čistým kyslíkem na dobu 5 minut),
modifikovaná DX5 (automatické) (1 zranění, 9 střel v jednom zásobníku, 4 zásobníky)
Vlastní Vynalézavost: volný běh: Umožňuje běžci se pohybovat v nerovném a
nebezpečném terénu s malými nebo žádnými potížemi.
Schopnosti: Levná střela: Pokud boj nezačal, pak tento překvapivý útok způsobuje x2 škody, stojí 2 MP.
Uklízení: Běžec dokáže najít všechny cenné věci, získává +1 ke všem hledacím roll, může shromažďovat materiály, které nalezl. Náklady: 3 MP.

Vysvětlivky:
Každá akce, které provedete na základě vaší EP (energetické body). Čím více EP máte, tím více máte kol v bitvě, a tím déle se uhýbat/střílet v bitvě.
Každý pohyb uděláte vás stojí jeden EP nebo dva, jestli jste v těžkém terénu.
Vozidla mohou být používána, dávají výhodu nad tím, kolik utratíte EP při cestování.
Pokud jste uvízl mimo bezpečnou zónu, když vám dojdou EP, je vaše postava nucena
k odpočinku, která zvýší nechtěnou pozornost od nepřátel. Pokud vaší postavě dojdou EP,
zatímco ve skupině s ostatními lidmi, mohou si vybrat, který vás ponese
(na úkor 1 EP pro charakter, který vás nese ). Nebo pro vás můžou vytvořit obranný
perimetr a bránit vás, bez ohledu na to jaké máte povolání.
Vezměte prosím na vědomí, pokud jste se sami, můžete použít cokoliv,
pro vybudování obraného perimetru pro vaše znovu doplnění EP. V závislosti na
nejbližší bezpečné zóně(základně), můžete také požádat o podporu, která by
mohla by mohla být vyslaná například jako: NPC, ostatní hráči, bojový roboti nebo dělostřelecké ostřelovaní.

Vaše AP (váš život vyjádřený v číslech) znamená jak kolik zranění můžete utržit než,
upadnete do bezvědomý či následné smrti. Pokud budete mít speciální zařízení,
můžete převést nějaké AP do EP či . I když to zní nedůležité, AP je
dobrý způsob, jak dostat zkušenosti od jakýkoliv negativní ho vlivu z nepřátel.

FP je vaše únava, jak dlouho vaše postava může jít, dříve než vaše postava skutečně omdlí.
Pokud vaše postava bude bojovat například s orky, když AP klesne z jejich afrodiziakálních šipek, postava nemůže dlouho odolávat svému chtíči což má za následek,
že vaše tělo orkům podá.
I když je dobré mít hodně AP, FP je také důležité, protože udržuje vaší postavu před vyřazením.

Chtíč: je -10 do 100, každý hráč si při tvorbě hodí desetinnou kostkou a tu číslo zapíše jako základní chtíč. Po sexu chtíč mužů klesne o polovinu a ženám o jednu čtvrtinu, avšak
nikdy nemůže klesnout pod základní chtíč. Všechny děti mají chtíč -10, mladistvý lidé
(ve věku 15-19) mají základní chtíč -5, když dosáhnou plnoletosti, číslo na chtíč,
který ten den mají je pak základní.
Každým dnem se chtíč automaticky zvyšuje u žen +2(mladistvá +3),
u mužů +3(mladistvý +2). Základní chtíč se dá snížit jen prášky či nějakým druhem
zařízení (třeba změnou dna).
Chtíč reprezentuje chuť na sex a ovlivňuje vaše jednání, čím vyšší číslo máte tím
větší nutkaní strhnout ze sebe šaty(skafandr) a vrhnout se na opačné(či stejné)
pohlaví, i když je to třeba nepřátelský ork. Sebeovládání je vyjádřeno touhle
rovnicí: (EP*10) - (chtíč+FP) = X
Pokud je FP nula rovnice nemá vyznám (jste apatičtí a hrozně unavení, zkratka
jste rádi, že vůbec žijete), dokud FP se nezvedne na 1.
Pokud X dosáhne 100 a více je pro vás sex nemyslitelný a je vám z hlouby duše odporný(případně nevíte co to je) a vyhýbáte se jakékoliv interakce třeba jen podaní ruky(pokud nejste dítě).
Pokud je X na nule myslíte jen na to jedno při každé chvíli třeba, když zabíjíte brutálně orka, řikáte si, že byste ho pak mohli pak použít k sexu. Nebo když uvidíte ovci nebo koně...
Pokud je X záporné, bez-milosti je vaše postava vydaná vypravěči(PJ) napospas dokud výsledné X nepřesáhne +50. Pokud X dosáhne -50, se
automatický základní chtíč zvyšuje o 1 a s každou další zápornou hodnotou, základní chtíč roste exponenciálně.
Poznámka: 10 reprezentuje věk u lidí, u jiných ras jinou hranicí maximálního věku třeba 1000 let, se zvyšuje 10 na 100 a maximální chtíč na 1000. proto uvádějte délku života vaší rasy pokud nejste člověk. Pokud je nějakému kolonistovy(člověku) 60 a více let jeho chtíč mění u žen +1, u mužů +4 za den.

Síla: Určuje útoky na blízko, stejně jako pohyby s těžkými předměty, skákání, házení, apod.
Obratnost: Určuje útoky na dálku a taktiku, maskování, plížení, balancovaní, atd.
Inteligence: Řešení hádanky, jak moc odoláváte většině formě nátlaku a zjištění klamu.
Síla vůle: Používá se k pokáraní při sexuální návrzích/hrátkách (pokud nejste nadržení),
došlo nebo nedošlo k poškození při sexu, a obraně proti jakékoliv afrodiziakum.

MP: Určuje vaší manu na kouzlení či určuje vaše štěstí na zvládaní určitých dovedností.
Dokud se kolonistům nezmění DNA se MP odpočinkem neobnovuje.
MICKA132 20.07.2011 11:11:55  
POZOR!
Hrát musíte každý týden, za jeden týden uplyne jeden den (můžeme zrychlit). Pokud se ocitnete v boji a nebudete přítomni vezte, že bude probíhat bez vás a automaticky tak, aby vaše postava přežila. Pokud za celý týden nic nenapíšete, vaše postava bude jako bez ducha udělá jen to, aby přežila. To jest spánek a jídlo + příkazy nadřízených (NPC), pokud bude muset mluvit bez vás tak bude vydávat jen citoslovce a částice (třeba: hmm, ehm, no, jo, au).

Npc (rasa člověk):
Meziplanetární Policistka - pohlaví neznámé(asi žena) - Podplukovnice Běluše Kudláková - věk 37 - přezdívka: "šílená" železná pana
Inženýrka - pohlaví žena - Ing. Linda Pekařová - věk 28- přezdívka: nemá
Civilistka - pohlaví žena -Tereza Pudlová - věk 16 - přezdívka: Greenhornka
Průzkumnice - pohlaví žena- Četařka Dorotka Sekyrová - věk 31 - přezdívka: všudybylka
Mechanička - pohlaví žena- Kamila Kulichová - věk 21 - přezdívka: správkárna
Lékař - pohlaví muž(nejspíše) - Doc. Straka Rys - věk 30 - přezdívka: nemá
Pilot Vesmírné lodi - pohlaví muž - Poručík Oto Švagr - věk 25 - přezdívka: medík
MICKA132 20.07.2011 11:11:30  
Rasa: Není důležitá, můžete být elf, kočičí žena, králíček azurit, ... - pokud to není nějaký druh Ork, Goblin, Vlkodlak nebo jiné zvíře považováno za 'monstrum'.

Vyplňte použijte na čísla deseti stěnou kostku a pošlete sem. Příklady viz. home pro NPC. Nezapomínejte, že některá vlastnosti vaší postavy by měly být vyšší a jiné nižší na základě vašeho povolaní.
Jméno:
Rasa:
Povolání: Meziplanetární Policista / Inženýr / Průzkumník / Civilista / Lékař / Mechanik / Běžec / Pilot
věk:
Pohlaví: muž / žena / hermafrodit
Úroveň: 1
AP:
FP:
MP:
EP:
Chtíč:
Síla:
Obratnost:
Inteligence:
Síla vůle:
Vybavení (viz home uvedený seznam pro dané povolaní):

Můžete uvést historii vaší postavy. Pokud se rozhodnete být civilista, jméno svého manžela / milence / rodiče, jaké rasy jsou, atd.

Levelování umožňuje buď zvýšit svůj AP, FP nebo MP o jedna, nebo vaše EP o dva.
Každé dvě úrovně vám bude umožně buď zvýšit vaši sílu nebo obratnost, nebo inteligenci či sílu vůle o jednu.
Každé tři úrovně, dostane šanci si koupit speciální vlastnost na základě zkušeností a činů, který na neznámé planetě udělaly a prožily.
|<< << >> >>|